Діти з "особливими потребами" — це досить складний, своєрідний контингент. Їх відрізняє ряд особливостей, головна з яких полягає в тому, що результати їх навчання і виховання вихователі чекають достатньо довго, діти не завжди дають "зворотного зв'язку", як їх однолітки, що нормально розвиваються, унаслідок порушення пізнавальної діяльності. Для того, щоб отримати, "відчути результат", необхіднo використовувати в своїй роботі різні ...
ЯК ТРЕНУВАТИ ВЕЛИКУ МОТОРИКУ З ДИТИНОЮ? Всебічний розвиток людини — це не тільки безперервне розширення знань і умінь, а й освіта та розвиток фізичної підготовки. Вправи на велику моторику є невід’ємною частиною рухового розвитку дитини. Завдяки рухам дитина отримує досвід, набуває навичок, які згодом будуть використані в її подальшому житті. Основними цілями вправ великої моторики є: розвиток загальної рухливості ...
Ранній дошкільний вік, має особливе значення для мовного розвитку дитини. Незважаючи на той факт, що по своїй структурі і правилами мова являє собою одне з найбільших винаходів людства, діти, незалежно від країни проживання, історичних і географічних факторів, соціальних, політичних та економічних змін, які впливають на суспільство, з незвичайною легкістю засвоюють мову і опановують промовою в ранньому дитинстві. У ранньому ...